2015. június 11., csütörtök

Makovics János

ifj.Lamos Gyula
Megkaptam az ügyészségtől az értesítést a vádemelésről ifj.Lamus Gyula ellen, "üzletszerűen és folytatólagosan elkövetett kisebb kárt okozó csalás bűntette és más bűncselekmények miatt".
(Érdekességként hivatalosan a levelet 2015.április.17.-én írták de én 2015.június.22-én kaptam kézhez )


ifj.Lamos Gyula ellen rendőrségi nyomozás van folyamatban a budapesti V.kerületi rendőrkapitányságon :
"egyértelműen bűncselekményt követett el" ezt már megállapították,és az ügyek egyesítése van folyamatban. Senki, semmilyen körülmények közt ne adjon neki pénzt, tőlem is kicsalt és utána a bankszámlámról is lenyúlt jelentős pénzt és a mai napig nem törleszti írásbeli megállpodásunk ellenére sem. Fényképét a Googlébol vettem tehát nyilvános. A Facebookon több profilja is van más neveken. Többen írták hogy sajnos ők is ismerik Lamost. Óvakodjon tőle mindenki,a legkülönfélébb hazugságokkal csal ki pénzt. A fényképét a Googléból vettem tehát nyilvános de mindig más külseje van néha szemöveges,más a haja,stb.
 


Időközben "eltűnt" az emberke,és a rendőrség már majdnem körözést adott ki ellene - ezt a rendőrkapitány mondta telefonban nekem - mikor végül is megtalálták és gyanusítottként kihallgatták, ahol beismerte bűntettét,s így a rendőrség lezárta és átadta az ügyet a bíróságnak,s most várom a tárgyalás kitűzését, ami sajnos nem lesz egyhamar,de végre már idáig jutott a dolog.

Makovics János

Egy hamis embernek  (versféle)

(Ifj.Lamos Gyulának )

 
Bíztam,hittem benned,és  segítettem
s te átvertél, hazudtál, kicsaltál, majd
a rendőrség által is megfogalmazva,
„egyértelműen bűncselekményt követett el”.
S írásbeli megállapodásunk ellenére sem
adod vissza  kicsalt pénzem, s hazudsz
oly sokat magadnak,másoknak, emailjeid
ellentétesek s zavarosak mint te magad :
feketén volt-van albérlőd melyet te magad
írtad,hogy majd abból fizeted vissza pénzem,
de később tagadtad s össze – vissza hazudtál,
s azt mondod római katolikus vagy, keresztény,
s hogy fideszes azon már nem is csodálkozom.
Én atesita vagyok, de te kárhozott sebzett ,
ki másokat becsap, kihasznál, átver , megaláz,
de majd „odaát” megkapod jutalmad s mások
 is kiket átvertél, könnyük s fájdalmuk átéled
majd a tisztítótűzben vonaglasz kígyóként,
s nem lesz senki ki sajnálna, imádkozna érted,
elveszett lelked mely olyan mint a rákos sejt,
kínlódva kínok közt távoz majd e világból,
megszenvedve még itt a testi kínt,s „odaát”
majd az istened haragját, mely tárva vár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése