2015. június 29., hétfő

Makovics János : Vagyok


Makovics János : Vagyok

 

E világ facebookján létem élem,

nem vígan de nem is lészen, van

immár sok kütyürkém trendiségem,

meghülyültem immár végleg, mert

ez a világ nem normális, éhen halnak

ezrek naponként, s csak nálunk hat

ember dobja el önkezével életét,

röhejes hát e szép új világ, értelmetlen

rémes krémes, túró rudi tengerében.

Magyar magyarnak ellensége, bűzös

gázok mint lágerekben mérgezik

közös létünk, összefogás helyett

marjuk egymást, törve zúzva testet,

lelket, ha tudjuk még mi is az a lélek,

mert ha nincs benne pénzed, nem ér

semmit, csak ha sok van néked.

Vagyok magam magamnak magamért,

lemondok emberségről, mert szívtelennek

jó a dolga, törtetőnek ki másokat kihasznál,

s becsület,hűség,barátság, szerelem, ódivatú

mint pincék mélyén a pókhálós üveg bor,

pénzben mérve ér ma mindent, ember ma

önmagában csak „eldobható termék”,mely

ha nem profitál fölös anyag, betegek,

rokkantak dögöljenek meg mint a

hajléktalanok, ez ma a politika és a trendiség,

egykor volt egyetemes emberi értékek

szemétdombok része már, trágyaszagú

össznépi rémjáték, barátok közt, való világ.

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése