2016. január 13., szerda

ifj Lamos Gyula még a bírónak is hazudott

ifj.Lamos Gyula "Folytatólagosan és üzeletszerűen elkövetett kisebb kárt okozó csalás és más bűncselekmény miatt"  bíróság elé kellett volna állnia, de nem jelent meg a tárgyaláson, pedig előző nap a bírónak telefonban azt mondta eljön, így még a bírót is becsapta, így a következő tárgyalásra elő lesz vezetve, ha  csak ki nem talál megint valamit.  Állítólag boltban dolgozik "irodavezetőként"  ahogy  a facebookján  olvasható,de nyilván nem tudják a mukatársai hogy bűncselekmény miatt bíróság elé kell állnia.
Kölcsön adtam neki sok pénzt kamatmentesen,és utána a bankszámlámról lenyúlt pénzt....senki ne adjon neki kölcsönt semmilyen okból.

2016  februárjában megvolt a bírósági tárgyalás, "folytatólagosan és üzeletszerűen elkövetett kisebb kárt okozó csalás és más bűncselekény miatt" amiért el is itélte a bíróság. A tárgyaláson már nem volt olyan "nagymenő" sőt, megjátszotta magát, és az okozott kárért kamat is jár nekem, amit én nem is akartam de a bíró mondta hogy mért nem akarom, jár az  nekem, így hát kértem, Lamos meg a fejéhez kapott,hogy még ez is..... nos most a napokban írt egy közös ismerősünk miszerint Lamos különféle betegségeket produkál, hogy kilukadt a gyomra meg rákos,de mindez kamu, és csak azért csinálja hogy ne kelljen börtönbe vonulnia. Van börtönkorház is amúgy, mindenestre én tájékoztattam a  bíróságot a fejleményekről, hogy fokozottan ellenőrizzék "orvosi papírjait" .    Én nem kívántam - kívánom hogy  börtönbe vonuljon, csak adja vissza amit kicsalt tőlem....de lám a börtönbe vonulástól már fél, bűncselekmény elkövetésétől nem félt.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése