2016. május 21., szombat

ifj.Lamos Gyula kontra Makovics János

ifj.Lamos Gyula kontra Makovics János

Ma 2016.május 19.-én megjött a bíróságtól az ítélet :

Megjött a bírósági tárgyalásról az itélet.
Lamos Gyula BŰNÖS  csalás bűntettében és hamis magánokirat felhasználásának vétségében.
EGY ÉV HAT HÓNAP SZABADSÁGVESZTÉST KAPOTT,MELYET BÖRTÖNBEN KELL LETÖLTENIE, és a vádlott büntetése 2/3 részének kitöltése után bocsátható legkorábban feltételes szabadságra.
(És persze vissza kell fizetnie amit kicsalt tőlem )


2016  februárjában megvolt a bírósági tárgyalás, "folytatólagosan és üzeletszerűen elkövetett kisebb kárt okozó csalás és más bűncselekény miatt" amiért el is itélte a bíróság. A tárgyaláson már nem volt olyan "nagymenő" sőt, megjátszotta magát, és az okozott kárért kamat is jár nekem, amit én nem is akartam de a bíró mondta hogy mért nem akarom, jár az  nekem, így hát kértem, Lamos meg a fejéhez kapott,hogy még ez is..... nos most a napokban írt egy közös ismerősünk miszerint Lamos különféle betegségeket produkál, hogy kilukadt a gyomra meg rákos,de mindez kamu, és csak azért csinálja hogy ne kelljen börtönbe vonulnia. Van börtönkorház is amúgy, mindenestre én tájékoztattam a  bíróságot a fejleményekről, hogy fokozottan ellenőrizzék "orvosi papírjait" .    Én nem kívántam - kívánom hogy  börtönbe vonuljon, csak adja vissza amit kicsalt tőlem....de lám a börtönbe vonulástól már fél, bűncselekmény elkövetésétől nem félt.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése