2016. július 2., szombat

Makovics János : Nem is értem

Makovics János : Nem is értem.

A Google + - on 356 követőm van és 143 636 megtekintés.
Számomra ez döbbenetes szám, bár ezeknél jóval nagyobbak is vannak, de el se tudom képzelni kik azok akik 356-an figyelik bejegyzéseimet, és eddig 143 636 -an tekintették meg,sokan osztották is .  Nem gondolom hogy olyan "nagy" dolgokar írok, teszek ki, és nem is értékelem túl a dolgokat, egyszerűen csak furcsa, és nem mondom azért kellemes érzés mert van "értelme" (?) ezt is készítenem. A Google + mint minden közösségi dolog, egyrészt a felnőttek játéka, másrészt a mai kor furcsa "közösségi" élménye, kapcsolata a valós, személyes talákozás, beszélgetés mellett. Mindkettőnek megvan a maga érdekesége, jellegzetessége, előnye, hátránya. Személy szerint jobb szeretem a személyes beszélgetéseket, és szerencsére nagy a személyes ismeretségi köröm is paralamenti képviselőktől Kossuth - díjasokig, és egyszerű hétköznapi emberekig, én bárkivel, bármikor, bárhol el tudok beszélgetni, számomra csak az EMBER a fontos, és teljes mértékben liberális vagyok, mindent és mindenkit elfogadok úgy ahogy van, de az aljas, képmutató, csaló, hazug embereket nem kedvelem, sajnos sok ilyet is ismerek,ismertem,ki is használtak és nem adják meg tartozásaikat,pedig "keresztények" ,de ez is az élet velejárója.
Én nem tartom az életem fontosank, minden este úgy fekszem le, bár csak reggel ne kelnék fel.
Jelentéktelen porszem vagyok, a milliárdnyi ember közt, s nem tudom minek is csinálom amit : talán időtöltés, felnőttes játék....ma minden annyira zavaros, képlékeny, semmi sem biztos, csak a ma az itt és most, és jövőt tervezni....
Nem is értem ezt az egészet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése